https://www.dece.com.tr/geodi-moduller#mediamon

MediaMon sosyal medya izleme aracıdır. SM mesajlarını da diğer içerikler gibi aranabilir hale getiri ve analiz eder. Twitter, Facebook ve Instagram kaynaklarını tanıtabilirsiniz.

Vatandaş/Müşteri İlişkileri

MediaMon kurum ve kuruluşların vatandaşlar veya müşterileri ile ilişki kurma aracı olarak kullanılabilir. Sosyal medyadan gelen bir mesajın ilgili birimlere yöneltilmesi, GEODI bildirim yetenekleri ile önemli mesajlarda çok daha hızlı harekete geçmeyi sağlayabilir. Bu şekilde SM 7/24 izleyen bir ekip üyeniz olur. Kaynak veri sadece SM ile sınırlı değildir. e-Postalar v eya kurum web sayfasındaki formlar da sürece dahil olurlar.

Gelen mesajlar içeriklerine bağlı olarak haritada da görünürler. Ayrıca bir GIS entegrasyonu yapmanıza gerek kalmaz. Aşağıda örneği verilen bir mesaj ile haritada 112 sokak görünecektir. GEODI için bu mesajın kendi içinde ayrıca konumunun olup olmadığı önemli değildir, Sincan da ayrıca işaretlenecektir.

Sincan, 112 sokakta oturuyorum. Mahallemize güzel bir çocuk parkı istiyoruz.

Bu mesajlar GEODI not alma mekanizmasi ile otomatik veya manuel olarak ilgili birime yönlendirilir.

Eğilim İzleme

MediaMon ile daha büyük bir veri kümesi için hangi konular popüler veya rakip ürünler ne kadar konuşuluyor gibi sorular için eğilim araştırması da yapılabilir. Farklı zamanlar için hastah ve tweet frekansları yanında konuları da rapoırlayabilir. Özel tanıyıcılar veya TextPro sınıflandırma aracımız ile konuları/duyguları otomatik olarak çıkarabilirsiniz. GEODI’nin eş anlamlıları teke indirme gibi yetenekleri verideki farklılıkları önemli oranda giderecektir.

Hashtag ve Mention Tanıyıcı

MediaMon ile içeriklerde geçen Hashtag (#x) veya Mention (@x) ifadeleri tanınyan tanıyıcılar eklenir. Bu ifadeler MediaMon Medya İzleme Panelinde kullanılır. Hastag ve Mentionlar aynı zamanda GEODI Discovery için içerikleri birbirine bağlayan anahtarlardır.

Medya İzleme Paneli

Sosyal medya kaynaklarınızda hastag ve mentionların sıklığını ve zamana göre dağılımını gösterir. Panel içeriği GEODI’de yaptığınız sorgulara göre değişecektir.

Eğitim Kapsamı

GEODI Kullanıcıları için

  1. MediaMon nedir
  2. Hastag ve Mention tanıyıcı
  3. Sosyal medya içeriklerinin alınması ve erişim kısıtları hakkında farkındalık
  4. Medya İzleme Paneli
  5. Gelen Mesajların not alma ile yönlendirimesi

GEODI Yöneticileri için

  1. Hangi kaynaklar
    1. Facebook
    2. Instagram
    3. Twitter
    4. e-posta → mediamon amaçları kapsamında
    5. web → mediamon amaçları kapsamında
  2. Hastag ve Mention Tanıyıcılar
  3. Facebook
    1. detaylar
    2. olası problemler
  4. Twitter
    1. detaylar
    2. olası problemler
  5. Instagram
    1. detaylar
    2. olası problemler
  6. MediaMon Panel
  7. SM’den gelen görüntüler ile OCR, ImagePro, FacePro mümkün mü?
  8. SM mesajını bir göreve nasıl çeviririz?
  9. Discovery ile daha detaylı analizlerin yapabilirsiniz
    1. Farkındalık
  10. Olası problemler
    1. Sorgu belirleme, bağlantı kurulan yapılan hesapta yapılan güvenlik güncellemeleri ve etkileri.
    2. İstemediğim gönderiler geliyor. Twitter sorgu yöntemleri.
    3. Otomatik tarama.
  11. Soru ve Cevaplar