Ayarlar sayfası, başlangıçta tercihleri seçmenize ve daha sonra sistemi yönetmenize olanak tanır.
Kullanıcı Ayarları
Office kullanıcı yönetimi araçlarını bu sekmede bulabilirsiniz.
Sistem Ayarları
Bu sekme çeşitli araçlar içerir.
DECE-STORE’da kullanmayı seçebileceğiniz eklentiler vardır.
Teknik ekiplerimiz, sisteminizdeki sorunları belirlemek için hata günlüklerini isteyebilir.
Kullanım günlükleri kayıtlardaki değişiklikleri kim / ne zaman / neye göre gösterir.
Günlükler, Excel’de kullanabileceğiniz CSV biçimindedir.
Teknik Destek
Bu sekmeden, teknik desteğe geçiş yapabilecek yetkili bir kişiye Uzaktan Bağlantı talebi gönderebilirsiniz. TeamViewer bu işlem için kullanılır. Sisteminize yüklenmesi gerekmez.
Veritabanı Ayarları
Başka bir VTYS kullanmak istiyorsanız, buradan ayarlayabilirsiniz. Bağlantıları ayarladıktan sonra, şema oluşturulacaktır. Bu araç yalnızca oturumunuz aynı sunucu üzerindeyse çalışır.
Veri Yükle
Kayıtları excel veya bir Veri Tabanından bir forma aktarabilirsiniz.
Mobil İletişim Yöntemi
Varsayılan, sizi bir genel adres ve çoğunlukla bir BT uzmanı tarafından yapılacak diğer ayarları oluşturmaktan kurtaran DeceCloud’dur. Sağladığınız dropbox hesabını kullanan MyCloud’u seçebilirsiniz. Bu yöntemler, mobil ve ofis arasında en az 10 dk gecikme gerektirir.
Doğrudan Bağlantı, daha hızlı ve düşük gecikmeli uygulama içindir. Halka açık bir adrese ihtiyacı var.
E-Posta Ayarları
Mobidi Ofis, varsayılan olarak önceden tanımlanmış bir e-posta ile gelir. Yeni kullanıcılara gönderilen postalar, parola unutulan postalar bu yolla gönderilir. Bu e-postaların bizim hesabımızdan gelmesini istemiyorsanız, lütfen buradan kendi e-posta hesabınızı tanımlayın.