MOBIDI Ofis’e Başlarken

Aramıza Hoş Geldiniz,

MOBIDI Ofis’i 5 adımda kullanmaya başlayacaksınız. lisansınız varsa ilk adımı zaten tamamladınız. Henüz bir lisansınız yoksa www.mobidi.com sayfasında bize katılmak için gerekli adımları bulacaksınız.

Bulut MOBIDI Ofis ve kendi bilgisayarlarınızda kurulu MOBIDI Ofis arasında küçük farklar olabilir.

Keyifli kullanımlar diliyoruz.

1

Başlangıç

Size lisansınız hakkında bir e-posta ilettik. Bulamıyorsanız lütfen spam maillerinde de aratınız.

Lütfen mailde yer alan linkleri kullanarak deavm ediniz.

Bulut kullanıcılarını cloud.mobidi.com sayfasına yönlendireceğiz.

Diğer durumlar için kurulum(setup) dosyasını indirin ve çalıştırın. Kurulum için gereken bilgisayar özelliklerini Sistem Gereksinimleri: MOBIDI Ofis ve Mobil Uygulama sayfasından öğrenebilirsiniz.

Sistem Gereksinimleri: MOBIDI Ofis ve Mobil Uygulama

Sorun Giderme

2

MOBIDI Ofisi Başlatalım

Bulut kullanıyorsanız kayıt için kulandığınız e-posta hesabı ile giriş yapabilirsiniz. Yazılım sizden bir şifre oluşturmanızı isteyecektir.

Eğer kendi ortamınıza kurduysanız MOBIDI Ofis başlatınız(Kurulum bunu sizin için yapacaktır). Lisans için kulandıpınız e-posta adresi ile giriş yapınız, yazılım sizden bir şifre oluşturmanızı isteycektir.

Sorun Giderme

3

İlk Projeniz

Bir MOBIDI Ofis projesi formlar, raporlar, paneller ve kuralları bir araya getirir ve sistemi yönetmenizi kolaylaştırır.

İlk projenizi farklı sektörlerdeki farklı ihtiyaçları kapsayan onlarca proje arasından seçebilirsiniz. Daha sonra ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebilceksiniz, şimdilik bir tanesini seçip devam etmenizi öneriyoruz.

Seçiminiz ile formlar, paneller ve raporlar otomatik olarak oluşacaktır. Mobil kullanıcılar veri toplamaya başlayınca paneller ile süreci izleyebileceksiniz, raporları üretebilceksiniz.

MOBIDI Ofis

Yeni Form Nasıl Oluşturulur, Formlar Nasıl Düzenlenir?

Barcode ve QRCode Okuma

Mobil Cihazda İmzalama Nasıl Yapılır?

Listeler ve Faydaları

Raporlar

Paneller

Akıllı Görevlendirme

Sorun Giderme

4

Mobil Kullanıcılar

Şimdi sıra mobil kullanıcıları tanımlamaya geldi. Kullanıcıları Mobil Kullanıcılar menüsünden tanımlayacaksınız.

Tanımladıktan sonra yeni kullanıcıların mobil yazılımı kolay kurmaları için bir SMS gönderiyoruz.

Mobil Kullanıcı Yönetimi ve Yetkilendirme

Mobil Uygulama, MOBIDI, Kurulumu

Akıllı Görevlendirme

Office User Management and Authorization

Sorun Giderme

5

Mobil Kullanıcıları Güncelleme

Şimdi sıra mobil kullanıcıları güncellemeye geldi. Yani Ofis’te oluşturduğumuz bilgileri mobil kullanıcılara aktarmaya. Mobil kullanıcıların güncellenmesini gerektirecek bir değişiklik yaptığınızda MOBIDI Ofis menüsü bu durumu belirtecek.

Mobil Kullanıcı Yönetimi ve Yetkilendirme

Akıllı Görevlendirme

Sorun Giderme

Sizi kutlarız!.

Artık mobil kullanıcılar veri toplamaya başlayabilirler.

İlk projeniz içinde bir panel vardı. Bu panel ile kullanıcılardan gelen verileri izleyebilirsiniz. Paneliniz her dakika kendisini yenileyecektir.

Kullanıcılara mesaj göndermek isterseniz “Mobil Kullanıcılar” sekmesinden yapabilirsiniz.

DECE ekibi sorularınızı yanıtlamak ve sizlere çözüm önermek için her zaman yanınızda. Lütfen bizi arayınız.

6

Paneller

Paneller süreci izlemek ve genel verileri değerlendirmek için en değerli aracınız olacaktır. Paneller çok kolay arayüzler ile oluşturulur.

Panellere kimlerin erişebileceğini belirleyebilirsiniz. Bu şekilde yönetim ağaıcınzdaki her kademe için veya farklı roller için ayrı paneller oluşturabilirsiniz.

Paneller ile her birim veya kişi üzerindeki görevleri veya bekleyen işleri görebilir. Böylece süreçleri izlerve yönetebilirsiniz.

Paneller

Sorgular

Süreç Yönetimi / İş Akışları

Ofis Kullanıcı Yönetimi ve Yetkilendirme

7

Harita

Harita size yüzlerce sayfa rapordasn çok daha fazlasınız söyleyebilir.

Haritalar

8

GEODI ile Devam…

MOBIDI ile toplanan metin ve fotoğraflar farklı amaçlarla kurumunuzdaki GEODI’ye aktarılabilirsiiniz.

  • GEODI kurumunuzun tüm verisine, Arşiv, Sosyal Medya, ERP, CRM, eBYS ve daha fazlasına, tek noktadan erişmenizi sağlar. MOBIDI verilerinizi de buna dahil edebilirsiniz.
  • MOBIDI ile toplanan fotoğrafları GEODI nesne tanıma aracı, ImagePro ile işleyebilirsiniz. ImagePro ile Market raflarınındaki ürünleri sayabilir, fotoğraflardaki kent mobilyalarını bulabilir veya ağaçları sayabilirsiniz.
  • Mobil’den arşive belge gönderebilirsiniz. Bir tesliömat yaptınız, belgeyi imzalattınız, imzalı belgenin fotoğrafını çekip eklediniz. GEODI bu belgeyi OCR işleminden geçirerek metin hale getiri ve aradığınız zaman bulursunuz.
  • ..
GEODI Bağlantısı

9

Ekip yönetimi

Ekibinizden gelen verileri görmek kadar onlarla iletişim de önemli. Kullanıcıları tanımladığınız listelerde ekip üyelerinize tek tek veya toplu mesaj gönderebilirsiniz, görev atayabilirsiniz, eksik verileri tamalamaları için önceki kayıtları iletebilirsiniz.

Ekibinizin farklı üyeleri ve yöneticiler için paneller oluşturabilir ve herkesin sadece kendisi ile ilgili bilgilere odaklanmasın ı sağlayabilirsiniz. Akıllı Görevlendirme ile herkes kendisinde bekleyen işleri bilir.

Paneller

Akıllı Görevlendirme

Sorun Giderme

Ofis Kullanıcı Yönetimi ve Yetkilendirme

Mobil Kullanıcı Yönetimi ve Yetkilendirme

10

Sistem Yöneticileri İçin Bilgiler ve İleri Konular

MOBIDI Ofis low-code özelliklerin yanında size çok sayıda ileri özellik de sunar.

Çok karmaşık iş süreçleri, farklı bir veri tabanına bağlanma, karmaşık raporlaruın oluşturulması ve diğer konuları burada bvuklacaksınız.

Raporlar

Detay (Alt) Formlar

Zapier Entegrasyonu

Bildirimler ve Entegrasyonlar

Süreç Yönetimi / İş Akışları

MOBIDI Ofis Listeleri İçin Şablon Hazırlama

..